torsdag 30 juni 2011

youth style

trippy gårkväll. äventyr med Marco på Limhamns alla feta gömställen blir liksom inte tråkigt. obehagliga, Rapunzel-fria torn med utsikt över hela Limhamn, attackerande fiskmåsar à la Hitchcock, mörka stigar, kolsvarta buskage, Venus-spanande och kojor som gjorda för Lost boys ur en av min barndoms favoritfilmer Hook.
gick hem, slocknade i en halvtimme. trodde jag då, för jag vaknade 4-5 timmar senare av fågelkvitter och en ljusnande himmel. slocknade 4 real och vaknade och åt chokladflingor och jordgubbar till frukost+tittade första avsnittet av fjärde säsongen av True blood. SJUUUKT TRIPPY! längtar till nästa avsnitt.

idag ska jag nog(fin-fuck-ally) byta min piercing hos piercaren. sen ska jag väl trippa runt på Malmös gator en stund innan jag återvänder hem och greetar faster Inger som ville se mitt hem. pretty soft day. behöver vila nu. men snart är det bättre.

-it smell like where ol' air fresheners go to die

Inga kommentarer: