tisdag 7 juni 2011

life will kill you. have fun dying.

idag var jag på stranden med Liv. sen åt vi glass på Aldos och drog hem till Malmö igen. gick en kort sväng med Josefin, Daniel och Alice, och sen cyklade jag hem med JK Rowling via Stephen Fry i lurarna. jag har haft en urmysig, kul dag med kusiner och fräknar. jag har dock fått halsfluss igen och kommer nog inte kunna prata imorgon, vilket i sin tur leder till att jag inte kan jobba. nog för att jag hatar mitt jobb, men jag behöver stålarna. och det är ju studenter i veckan! tur att jag åtminstone har guld/rödbrunt hår+ett gäng söta, bruna fräknar=jag är en assöt tjej. borde ha gått och lagt mig för ca tre timmar sen, men mina bilder behövde redigeras och mina öron behövde musik och hjärnan Super Mario.. NU ska jag borsta tänderna! snart. nu. nu, snart.

god natt.

-och så när jag gick där i trappuppgångarna så tänkte jag: OK, om jag klarar den här trappuppgången så har jag tjänat in tillräckligt mycket pengar för att köpa en banan, och vad ska jag med det till? vad ska jag med en banan till?

Inga kommentarer: