torsdag 30 juni 2011

I could hold you for a million years to make you feel my love

fuck. nu sitter jag här i min misär och ler lite besegrat till Jeremy Irons och tänker på hur fet sommaren och hösten kommer bli. ja, jag kanske har ett krossat hjärta, men jag tänker inte dyka ner i något kärlekshelvete igen. jag hade fan precis lappat ihop hjärtat och börjat tänka "det går bra nu" när allt föll igen. men den här gången är jag starkare och tänker inte vara någons förbannade rebound. besides är jag för upptagen med att må SKIT för att ha tid med hjärtesorg. helt enkelt, i sommar och höst ska jag göra saker för min egen del. och bara min. minminmin. måste vara mer ego så att jag kan bry mig mer om andra. det funkar i mitt huvud.

-'du har lagen på din sida', ja, vad säger det om lagen? så fick jag åka bil till stationen med konstapeln

Inga kommentarer: