tisdag 9 februari 2010

Anywhere I lay my head

Heii slampårr. Jag är trött efter ångestfyllda kvällar och tårar och skit och mög. Träffade min terapeut idag, hon sa "men det löser sig, Cajsa" och jag bestämde mig för att tro henne.
Anyways, efter lite tänk och så, kom jag på att en Alla hjärtans-meny på någon fancy Malmö-restaurang sannerligen låter väldigt trevligt, men inte riktigt är min och Roberts grej. Vi kom fram till att en urskön hemmakväll med film, mat, ljus och mys är myyyycket mer vår grej, så vi kör på det! Härliga tider!
Mmmm, lyssnar på Scarlett Johanssons skiva Anywhere I lay my head, och det är sååå bra! Mysmysmys. Älskar't! Om någon schysst puttefnask vill göra mig superlycklig på min födelsedag, får han eller hon mer än gärna köpa den skivan till mig. Eftersom någon säkert kommer tycka "men hallåååå, Spotify?!??!?" måste jag dessutom tillägga att Spotify inte är i närheten lika genuint och underbart som en pinfärsk skiva med medsjungar-texter och fram- och baksida och sånt fint. Men min generation bryr sig inte om sådana saker, suck. Född några tiotal år för sent, I guess.
Jag har iallafall lyckats få tag på 27 dresses, som är med på 100 best Chickflicks list eller något sånt, så jag ska se den så fort jag har lagt över alla spår av Harry-ljudboken. Mmmmm, it's gonna be a gooooood night!

-If you give up your dream, you die.

Inga kommentarer: