lördag 27 februari 2010

I tell you I love you and I always will. And I know that you can't tell me, so I'm left to pick up the hints, the little symbols of your devotion. I feel your fist and I know it's out of love, and I feel the whip and I know it's out of love. I feel your burning eyes burning holes straight through my heart. It's out of.. love. I accept and I collect upon my body the memories of your devotion.

Så vackert och bedrövligt att jag nästan gråter sorgsna tårar. Antony Hegarty kan, han.
Jag har funderat länge över vilka av mina förebilder jag helst skulle vilja träffa, och har bestämt mig för att göra en lista över dem, utan någon särskild ordning:
Robin Williams. Why? DUUUUH!!! Han är (för det första) en urbegåvad skådespelare, dessutom är han rolig och verkar vara en intelligent och trevlig man. Absolut min förebild och någon jag skulle vilja träffa.
Julia Roberts. Begåvad skådespelerska med naturlig skönhet och ett underbart leende. Bara det, liksom.
Antony Kiedis. BARA för att han 1. sjunger i världens (typ) bästa band och 2. har varit med om så fruktansvärt mycket intressanta saker och 3. inte ser helt illa ut. BARA därför.
Antony Hegarty. För hans vackra musik och lite mystiska/märkliga stil.
Agyness Deyn. För att hon är annorlunda, cool och jobbar som modell. Intressant.
Johnny Depp. Skådis + snygg. No explanation necessary.
Robert Pattinson. För att han är en begåvad mångsysslare. En snygg sådan. Mycket intressant.

Nu måste jag nog fundera lite till, för jag kommer inte på fler för tillfället. Anyways. JAG SAKNAR MIA. Känner mig precis som när jag var liten och sov över hos min moster och ville hem till mamma, men ingen kunde köra mig dit. Usch, vad fånig jag är. Hahahahahha!
Ikväll blir det mumsig tomatsoppa som jag hittade här. GOTT! Jag ska se massor av mysiga filmer och krubba tillsammans med Robert. Det har börjat bli varmare och töa, så snart har man ingen ursäkt för att sitta inne hela dagarna längre. Jag trodde att jag längtade efter värmen, men nu vet jag faktiskt inte, för att vara ärlig. Det känns som om vi har varit som i våra alldeles egna små iskalla bubblor i två månader, och jag är inte redo för att komma ut ur min.

Däremot har jag köpt lite fina vår- och sommarkläder! Jag var nämligen i Malmö igår med Ange och Helene, och vi hade riktigt roligt! Jag köpte ett par ursnygga jeansshorts, ett kort linne och en VÅRKAPPA PÅ REA!!! Kappan var lätt coolast, helt av jeans och med en stoooor huva! Dessutom var det ju som sagt rea, så efter att ha kostat 700 spänn rodde jag hem den för 175! Yeeehaaaaaa!
Igår kväll åt jag, papi, Hanna och Julia på La Couronne för att fira papis födelsedag. Vi kom dit 19 och stack vid 23. Utomordentligt trevlig kväll med god mat och en märklig hemlig (odiskret) beundrare i baren..

Idag har jag städat och hållit på med fucking franskan. Äh, det ska nog gå bra. Visning av huset imorgon, köp det nu för fan.. Nä nu jävlar ska jag fortsätta lyssna på fet musik, äta amerikanskt godis (urk) och spela Farmville (YES!). See ya aroooouuund!!

-You are my sister.

1 kommentar:

elin, ja, wahlgren! sa...

fin förklaring på vår lilla istid. Jag känner mig inte heller, för fem öre redo nu när jag tänker på det. Jag som trodde jag längtade... humrf. Äh, du är allt bra fin du.