onsdag 3 februari 2010

Back again

Hemma från Stockholm. Jag hade SÅÅÅ KUL hos Aschberg, och alla var så trevliga och rara! Tja, kanske inte exakt alla.. men fy fan vad roligt det var! Shoppade en massa kläder igår, bl.a studentklänning och supersnygga leggings, så jag känner mig jävligt fit for fight just nu. Är hos mamma i Malmö, men hon arbetar, så om ett tag ska jag ge mig ut på stan och handla några småsaker och hälsa på Mia, jaaaa! Jag hoppas att bussarna till Sjöbo inte är lika sega som tågen från Stockholm var igår. Vi fick först vänta i fyrtio minuter innan tåget lämnade Stockholm, sen stannade det flera gånger på vägen, så vi var framme två timmar och femton minuter senare än vad vi skulle ha varit. Jag vill inte missa rock och pop den här veckan också!

-It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.

Inga kommentarer: