söndag 7 februari 2010

Yesteryear

Jag vet, jag är sent ute. Men bättre sent än aldrig och så vidare..


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag flyttade hemifrån. Fast det gör man kanske bara en gång?

Hur spenderades ditt 2009 till störst del?
Med att tänka på eller vara med Robert. Jag funderade en hel del, vilket ledde till att mitt huvud drabbades av konstant värk.

Flyttade du någonstans i år?
Ja.

Vad är du mest stolt över gällande det du har gjort under 2009?
Jag har sagt ifrån.

Vilka länder besökte du?
Inget, stannade i Sverige hela året.


Vilka hårfärger har du haft i år?
Brunt, rött och mörkbrunt.

Vilken var den största överraskningen under 2009?
Michael Jackson, fast det var väl mer en chock.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej.

Bästa köpet?
OMG dunno

Vad spenderade du mest pengar på?
Fika och tidningar. Skräp, alltså. Fast skräp som gör mig glad!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Säkert något.. antagligen all kärlek jag fått från mina vänner, det gör mig stark.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009?
Inte den blekaste.

Vilka författare läste du många böcker av under 2009?
JK Rowling, as always.

Vad fick dig att skratta mest under år 2009?
Robert och Oliv.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Drack sangria och käkade spansk mat med min släkt.

Den största utmaningen under 2009?
Mamma och pappas separering.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Förvirrad, men cool. Bättre än tidigare år, thank God.

Vad fick dig att må bra?
Robert, vänner och hopp om ett ljus framtid :)

Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag hade väl ingen särskild kändis-crush. Robert Pattinson, kanske. Och Zooey Deschanel.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Dunno

Vem saknade du?
MJ, Patrick Swayze och farmor.

Vilken var årets färg 2009?
Om den hade varit en färg, definitivt svart.

En värdefull läxa du lärt dig i år?
Väx upp!

Inga kommentarer: