fredag 26 februari 2010

Growing and growing, inside and out

Hej! Blev helt galet sugen på att odla lite godsaker, sen jag var inne här och snokade! Imorgon, eller kanske på lördag, ska jag köpa lite sköna frön och plantera med min grabb, som jag för övrigt saknar väldigt mycket, trots att vi sågs senast igår. I guess I'm a bit of a pussy. Anyways, jag var inne här också, och blev så inspirerad av hennes tomatsoppa att jag minsann ska laga den till Robert och mig i helgen! Vi ska baka scones också, för inte blev det av förra helgen (jag vet att jag skulle berätta min lack of scones-historia, men jag orkar inte, och SÅ jäkla bra är den faktiskt inte. Bara så ni vet). Jag skulle vilja köpa en massa fina marmelader och cream cheese och bara drömma bort hela helgen i ett moln av mat och kel (?), så jag ska minsann göra det också!
Jag måste bekänna något. Det tar mig emot, för det klassar mig som en första klassens nörd (suck). Ok, here it goes!
-Jag heter Cajsa.
-Hej Cajsa!
-Jag, eh.. jag är Farmville-beroende.
WTF?!???!?! Jag tyckte det var supertöntigt (vilket det är) innan, och nu är jag så jäkla hooked!! Fast Bobba är söt och ger mig djur och träd och sånt hela tiden.. shit alltså. I need a computer break (ain't gonna happen!!). Imorgon ska jag iallafall iväg till Malmö med Ange och Helene, och kanske träffar man någon kul person då, man vet ju aldrig *hosthosthost* Jenna *hosthosthost* TYP KANSKE ELLER JAG VET INTE. Ah va fan, måste slagga, ska upp vid halv åtta imorgon, vill ju vara pigg på pappas 51-årsdag. Middag på La Couronne imorgon kväll, MMMMMUMS! Sleep tight, don't let the bed bugs bite!

-The past is always with us - so it's time I stopped running.

Inga kommentarer: