lördag 13 februari 2010

B-day tomorrow

Idag har varit omtumlande. Massa folk, massa mat, kul presenter. Fick dubletter av både Club Dead och Twilight, så dem ska jag byta i veckan. Dessutom fick jag New moon, presentkort, 2 kilo godis, nagellack, stålar, blommor, hårfön och smycken. Happy kid!
Nu sitter baby och jag och chillar, och snart ska vi kolla en film. Jag har målat naglarna turkosa och mitt i mitt emotionella kaos känner mig lycklig över småsaker som perfekta repliker. "Ska vi bara chilla resten av kvällen? Äta godis och titta film?" sa han, precis innan alla gästerna hade gått. Jag tror att han såg hur jag mådde, att jag hade fått nog och behövde komma därifrån. En enda replik, två meningar fick man att stå ut en liten stund till.
Men fy fan för sentimentalitet! Nu ska vi mysa och imorgon är det min födelsedag! HURRA! Jag skiter i att folk tycker att 19 är en trist ålder, det är en dag närmare pensionen och det är bara en bra grej med att fylla år! Mmmm, always liked it. Det är spännande, kul och man får vara egocentrisk utan att folk tycker att man är uppblåst. Underbart!

-How thick can you get?

Inga kommentarer: