söndag 7 februari 2010

And you search your heart

OMG bilder från Stockholm!!!! Hade så jäkla kul och hoppas få göra om det igen snart! Och ni som inte har lyssnat på Scarlett Johanssons och Pete Yorns nya skiva Break Up - gör det!! Bäst är I don't know what to do, m-mm!

Jag hoppas att papi är klar med krubbet snart, för jag är SÅ HUNGRIG. Baby är hemma igen, han har varit hos sin pappa i Vollsjö och pillat med saker. Under tiden hann jag både kolla på Into the Blue med Hanna och pappa och få håret färgat av den förstnämnda. Känner mig het, fast håret har inte riktgit torkat, så man ser inte någon direkt skillnad än. Tidigare idag såg vi Flickan som lekte med elden, och jag fattar inte varför folk tycker att den är kass, den är ju minst lika bra som den första filmen! Anyways, imorgon drar jag hem till Oliv, för jag saknar henne!

Om precis en vecka är jag nitton bast, det ska bli sjukt mysigt på lördag när vi ska fira mig. Släkt, vänner och min älskade Robert ska då komma hit och vi ska äta och dricka och skratta och sjunga och jag älskar't!

Har ni hört om Vampire diaries som har seriestart på torsdag kl 20? Lätt värt att kolla in, alltså!

Inga kommentarer: