fredag 19 februari 2010

One fuzzy night in the name of Fun

Tjaaaaa. Fett på idag, ska till Mia ikväääääll! Ska bli sjukt kul. Jag känner mig snygg, sexig och singel (?) Okej, inte singel, men definitivt snygg och sexig. HEHEHEHE ska shoppa några saker innan jag drar dit ikväll, typ FÖDELSEDAGSPRESENT (yeah, damn right!) och lite andra prylar. Komer bli fett. Jag är superlycklig idag goddamnit.
Imorgon kommer min älsklingsbabe till mig, vi ska baka scones (eftersom jag hade en sån total lack of scones igår, lång historia, tell u later) och se Burn after reading eller nåt annat ball. Ser jag fram emot, för jag saknar min baby.
Och bara så ni vet, älskar jag mina tuffa kompisar, sköna familjemedlemmar (ni som hört historien om pappas "power to the people"-dans eller den om mammas hysteriska skratt som slutade med att hon slängde sig på sängen och därefter kröp ut genom dörren eller kanske storyn om när lillsyrran döpte mig till Pooky i sömnen, vet exakt vad jag talar om) och älskade pojkvän. I fucking love you so fucking much.

-Absofuckinglutely.

Inga kommentarer: