onsdag 10 februari 2010

A stranger is a friend you haven't met

Vaknar imorse, traskar ut genom dörren och möts av - ETT HELVETISKT SNÖOVÄDER!! (om det nu är helvetiskt kan man ju diskutera, med tanke på den påstådda hettan i helvetet) VAD FAN LIKSOM?!?!?! Åkte till Ystad och gick nästan vilse i min jakt på Radio Active, men jag hittade till slut. Marvelous. Det var superkul, de var sjukt energiska och roliga, och jag kände mig så välkommen. Dessutom bjöd de på varm choklad, snacka om plus i kanten. Sen gick jag halva Ystad runt i jakt på lunch, eftersom jag missade skollunchen. Hittade en svindyur räkmacka på Snuggles, sen var jag rätt nöjd. Nu har skolan utfärdat en "please dra hem för det snöar oanständigt mycket"-varning, typ, så alla bara lyder rådet och drar. Jag ska snart traska hem till lägenheten och hämta lite prylar innan jag tar bussen till Sjöbo och lirar. UÄÄÄÄ jag vill bara sitta på ett café för mig själv hela dagen och dricka oerhörda mängder te och läsa modetidningar!!!! Snow sucks so much ass.

-Whatev.

Inga kommentarer: