torsdag 18 februari 2010

Ungrateful bastards

Fan vad folk i min ålder gnäller på sina föräldrar. "alltså OMG pappa typ skrek på mig imorse att jag skulle gå upp! Liksom, typ chilla?" "min mamma är så JÄVLA TJOCK OCH KORKAD alltså palla det?". FÖR HELVETE KIDS, de föder dig, ger dig mat, gränslös kärlek och en säng att sova i, och vad får de tillbaka? "ba typ OMG hatar dig". Fan alltså. Skärpning.
Såg New moon och åt rester igår kväll. Det var jävligt härligt. La märke till alla störande stönanden och in- och utandningar som finns med i filmen. Kunde de inte ha skippat det? De borde ju ha fattat att det skulle bli irriterande att lyssna på 2 timmar i sträck.
Nu ska jag ha matte *JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!* det blir ju kul. Min näsa rinner, jag måste snyta mig. Tjarå.

-Marry me, Bella

Inga kommentarer: