lördag 20 februari 2010

Reve tsedriew

Galen kväll igår. Jag hade sjukt kul! Det märkligaste var att jag träffade en skön tjej som också kan prata baklänges. Största chocken ever. Coolers. Hur som helst var kvällen urkul med god mat, ballt folk och softa danser. Jag är nöjd, men jag kommer sakna min älskade bästis Mia (som fyller 19 om ca en timme) när hon drar till andra sidan jordklotet i fyra och en halv månad och därmed missar min student och halva den svenska sommaren. I hate u 4 doing this, babe.
Jag är supertrött och det är dags att slagga, så jag ska gå och lägga mig bredvid Robert, and then we're gonna cuddle the night away! BTW OMG, såg Land of the Lost för andra gången idag. HAHAHHA jag dör lite varje gång jag ser den, så jäkla kul! WATCH IT OR HAVE A DULL TIME. Toodles, y'all.

-
It's a donut filled with M&Ms.. so you don't have to eat M&Ms after you eat your donut.

1 kommentar:

Segnälkab sa...

Som en hyllning till baklängesspråket och baklängespratare: http://www.facebook.com/pages/Segnalkab-konsten-att-tala/297338381584

Välkommen att bli ett fan!