söndag 29 maj 2011

I got a fistful of love, a five-finger romance

speedad mors dag-middag hos syrran. jag misstänker att hela hennes familj går på ecstasy. Vilma hade ett hjärta i pannan och Matilda hade blåmärken över hela kroppen för att hon är vild. båda sprang runt nakna. vi åt fett god mat och alla var stirriga och stressade och jag slöt in mig i en tyst bubbla där jag känner mig lika utanför som alla svarta får på film. alla snackade väldigt mycket om min lillasyster och det stör mig. jag är så trött på att inget jag gör duger. för att vara framgångsrik och värd uppmärksamhet måste man gå samhälle i gymnasiet, ha tydliga framtidsplaner och vilja jobba på kontor. att vilja bli kreativ mångsysslare och vara oerhört splittrad i sitt sätt och sina planer är tydligen inte helt OK. det förstår sig inte på mig, och det är lugnt. just nu får jag helt enkelt nöja mig med att stänga in mig i min lilla bubbla och planera en ljus, snar framtid för mig själv.

det kommer nog bli en fet sommar i vilket fall som helst. i alla fall när jag har slängt mitt skitjobb åt sidan. jag veeeeet, jag ska inte gnälla, men jag tycker hemskt illa om det! ska softa nu. saknar massor av mina vänner. snart har jag tid att träffa dem igen, dör av längtan! ciao, puss!

-I thought he was a man, but he was just a little boy

Inga kommentarer:

Yesterday