fredag 20 maj 2011

om jag får nåt att säga till om, då ska du dansa på min grav

har himmelsblå naglar igen och äter grisbens-godis ur en hjärtformad burk. har än en gång skolkat från jobbet, och känner mig både väldigt besviken och ganska glad. imorgon ska jag tvätta, packa en liten väska, gå på en föreläsning och sen dra hem till David och hardcore-chillaxa hela kvällen/natten. på lördag drar jag till Hanna i Ystad och repar, minifestar, sover, repar, drar tillbaka till Lund och bor i stort sett på jobbet i tre dagar. sen är det räkningar+klipptid hos frisören+tillbaka till Ystad, spela konsert och hem till Malmö. sen jobba+plugga+städa lägenheten på Lindängen, dö lite, plugga+jobba, skriva tenta, plugga, skriva tenta och ha PICKNICK! det blir två hektiska veckor, det här. jag får se till att vara effektiv. men just nu ska jag kolla lite på Harry Potter och Fenixorden. luvz

-I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me, papa, paparazzi

Inga kommentarer:

Yesterday