onsdag 25 maj 2011

snabbast skrivna inlägget ever jämfört med hur långt det var

10.46
jag vaknade för ca 2 timmar sen, och märkte, till min förvåning, att jag, för det första, hade sovit hela natten, blivit av med både feber och huvudvärk, att smärtan i både hals och öron halverats och att jag helt enkelt kände mig mycket piggare. några telefonsamtal senare hade jag halvt bestämt mig för att åka till Ystad ikväll för att sjunga. lite glad i hågen så där gick jag in i badrummet och ställde mig framför spegeln för att öva min sångröst. damn. jag låter som en 14-årig skolpojke. som har fått en pungspark. aj.
vi får se hur det känns under dagen. just nu känns det som att jag andas genom öronen.. mycket märklig och ganska obehaglig känsla. jag tänkte lyssna på Lily Allen, måla naglarna, dricka silverte med magiska ingedienser och äta jordgubbar i väntan på bättre tider. gode Gud, ge mig liiite mer styrka, jag lovar att nyttja den på bästa tänkbara vis. kärlek!

-oh, he treats me with respect, he says he loves me all the time, he calls me fifteen times a day, he likes to make sure that I'm fine

Inga kommentarer:

Yesterday