lördag 28 maj 2011

sticky fingers eating fish fingers

idag har jag och pappa städat ur min gamla lägenhet och handlat mat. sen åkte jag in till frisören och klippte mig. jag kan inte beskriva hur konstig jag ser ut. hon klippte bort nästan allt slitet hår, och det är ju bra, men jag ser skittråkig ut. hon fattade nog inte när jag sa att jag ville se "annorlunda" ut. hon trodde nog att jag menade vad folk brukar mena när de säger "tuff". det gjorde jag inte, och jag grät när jag gick därifrån. hon såg ut som om jag hade förolämpat henne, crampat hennes style. EH NÄ MEN DU LYSSNAR JU INTE. fuckbrain.

meeeen jag har iaf tvättat håret nu, jag får se hur det ser ut sen.. är bara så besviken. har sett fram emot det här i flera veckor. snacka om antiklimax.

nu ska jag förbereda min middag - fiskpinnar med färskpotatis och remoulade. det ska bli skönt att chilla ikväll, särskilt då jag ska jobba halva dagen imorgon. JAG HATAR MITT JOBB. om det inte har framgått tidigare, är det åtminstone klart nu. hej svejs.

-visst, du kan klippa dig, skaffa en annan tjej, men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Inga kommentarer:

Yesterday