lördag 7 maj 2011

it's not fair, and I think you're really mean

åh. men det är i alla fall typ sommar nu, snart.

jag ser fram emot att bli klar med alla tentor och gå på studenter och hooka gratismat. vill hänga mer med mina klasskompisar också. de är hemskt mysiga och jag gillar dem. känner att jag har varit jävligt gnällig och vältrat mig lite väl mycket i självömkan den här våren, och det behövdes nog. men nu är det slut på det. jag kan ju inte gå runt och förvänta mig att någon annan ska komma och plocka upp mig eller ta hand om mig eller över huvud taget ta kontakt med mig när jag gräver ner mig i en isolerad grop där ingen ser eller hör mig. det funkar inte så. därför ska jag nu "bita mig själv i röven", som mamma hade uttryckt det, och börja ta mer ansvar för mitt liv. jag vågar skriva det här, för då har jag hängt ut mig så pass mycket att jag känner att jag verkligen måste genomföra det.

har varit hos pappa på födelsedagsmiddag för Hanna. det var gott lagom trevligt, men jag fick bara i mig en liten bit kycklingfilé, en potatis, lite sallad och en ynklig bit tårta. blev äckligt mätt. men så är det när man har varit magsjuk i några dagar! jag är ledsen, har dåligt samvete och saknar pappa.

fan va trött jag är. ska kolla lite på Sagan om de två tornen och sen slockna. fan, är helt sjukt slut.. god natt.

-it's a world of its own in here

Inga kommentarer:

Yesterday