tisdag 3 maj 2011

that don't impress me much

idag har jag
varit på föreläsning
fikat med pappa på Ariman. han åt kycklingpaj med cementfärgad svampsås som han fick ont i magen av. inte alls kul. jag åt en fetaostbaguette med tomat och pesto. det var väldigt salt, jag hade velat ha en sallad till. nu är min matkritiker-karriär över för idag.
varit hos farfar
varit farfars stöd(hans egna ord) i Telenor-butiken
råkat gnälla för högljutt om min matbristsituation för farfar, som kände att han behövde göra sin duty som nästan-förmyndare och köpte en hel kasse mat till mig, vilken inte bara inkluderade mjölk, juice, bröd och annat vanligt krubb, utan även en räkmacka. could you imagine?
LÄNGTAT efter Gilmore girls!!!! ska hämta mina böcker från biblioteket och sen sätta mig och kötta GG tills det är dags för räkmacka.. namnamnam. livet är gott idag. det förtjänar jag, särskilt efter gårdagen. kärlek!

-don't get me wrong, yeah, I think you're alright, but that won't keep me warm in the middle of the night.

Inga kommentarer:

Yesterday