tisdag 17 maj 2011

look at me

jag har fått ett brutalt wake up call och känner mig ganska dräggig. ska snabbt som ögat hooka en dammsugare, och helst måla om här hemma. jag är trött på att vara lat och slarvig. och faktiskt också jävligt trött på att vara en ensam attention whore. just därför måste jag vara ensam och få uppmärksamhet från andra håll än från män som ändå inte gee mig den uppmärksamhet jag behöver. tänker dessutom från och med nu behandla människor rättvist, på det sätt de förtjänar. måste faktiskt berätta hur mycket jag uppskattar mina vänner, både nya och gamla. även om de ibland rapar mig i huvudet(jag inbillar mig att de gör det av kärlek).

känner mig snygg överallt förutom i håret. om en dryg vecka blir det dock ändring på det, thank God.

fan, alltså. känner ångesten trycka i bröstet. är väldigt trött på att inte ha kontroll över mitt eget liv. måste ha mer ordning i mitt liv, och det ska jag få också. jag löser det här, bit för bit. jag är övertygad om att allt kommer att bli hur bra som helst. jag har sett det hända. jag har sett genuin lycka på de mest osannolika ställen. äkta kärlek, utan alltför många klyschor. det har fått mig att se ljust på min egen framtid. tack, Gud. du har bekräftat din egen existens och givit mig hopp när jag trodde att allt sådant var ute. all min kärlek.

-jag lyfte en centimeter från luften!

Inga kommentarer:

Yesterday