måndag 23 maj 2011

let's get back

OK, så här ligger det till: jag har nog fan gått in i väggen. jag KAN INTE hantera stress, iaf inte negativ stress över saker som jag inte tycker om. typ skola och jobb. jag är SÅ TRÖTT på skiten! jag ligger efter megamycket i skolan, och jag bokstavligen hatar mitt jobb. som tur är är allt slut om ett tag, när jag har skrivit och satt de sista tentorna och sagt upp mig från mitt crappy skitjobb.
igår fick jag ett nervsammanbrott och ringde pappa i panik. han rådde mig att inte jobba så mycket, så att jag får mer tid till att plugga. därför tog jag bort några arbetspass, och kände genast en tyngd släppa från bröstet. ska dessutom på en två dagars-intervju för Spinneriet nästa vecka, mitt i tentorna! och på måndag är det slutbesiktning av lägenheten.. så det var en väldigt bra idé att ta bort några arbetspass. vantrivs ändå som fan på det där jävla stället. yes, I'm a bitter old hag. deal with it.

ikväll ska jag typ.. kolla Lock, stock and two smoking barrels och CSI och äta crème caramel tills jag dånar! eller något. har haft feber och halsont sen igår, och hade frossa hela natten.. vaknade med huvudvärk och ännu mer halsont.. jag känner att jag enbart gnäller nu. det är pinsamt. vi hörs.

-there's both light and dark inside of us. what matters is the part we choose to act on.

Inga kommentarer:

Yesterday