lördag 7 maj 2011

stars

vaknade i morse, kände mig lika sjuk som i onsdags. herlit. en rejäl skopa mensvärk+megaångest och postapokalyptiska känslor grundade i långvarig isolering, och sen har vi ju en riktigt fin lördag!

kollar Love at first hiccup och funderar på frukost till middag. imorgon ska jag kanske på invigning för en ekoträdgård, plugga Kymlicka och träffa David. behöver människor jag kan relatera till. och öppna mig mer för dem jag inte tror att jag kan relatera till.

jag vill vara friskare och starkare. jag tycker om min kropp, speciellt mina ben. jag har väldigt fina ben. det hade jag inte trott för ett år sen, att jag skulle tycka så nu. men de är faktiskt väldigt fina! kurviga och fulla av muskler som bara väntar på att bli ännu tightare. det är härligt, tycker jag.

nu börjar grilldoften utifrån bli nästintill outhärdlig, så jag ska käka något för att stilla min hunger. hej!

-everybody's gotta learn sometime

Inga kommentarer:

Yesterday