måndag 18 april 2011

divine

det är helt underbart väder och jag gick upp halv nio i morse. jag måste medge att jag är stolt över mig själv som går och lägger mig så tidigt på kvällen och är uppe så tidigt på morgonen. det ska jag minsann ha cred för! sen kan det ju högst troligt bero på att jag är skittrött efter operationen, men all sömn är bra sömn, so whatever.
som sagt, vädret är oerhört vackert, men jag sitter inne, förkyld och med kliande och ömma bröst. jag längtar så tills de har läkt, mest för att jag är rädd att jag ska göra något fel eller typ ramla med tuttarna först under läketiden. som är på 6 månader. som tur är får man lov att vara mindre och mindre försiktig ju längre tiden går, så snart får jag väl lyfta armarna ovanför huvudet. hm. men jag ska inte klaga, jag har ju valt det själv. och jag ångrar det absolut inte.

bara jag som blir omåttligt kåt av att titta på SATC? Samantha inspirerar till ett galet promiskuöst leverne, Carrie är söt och har med en sån mysigt oskyldig humor, Miranda är alla mina bittra, cyniska sidor och Charlotte är en naiv kvinna som bor i en drömvärld och som jag inte kan sluta störa mig på. men åååh jag älskar SATC!

jag vill ta en paus från allt.

-don't talk of love, I hate, I hate that topic

Inga kommentarer:

Yesterday