söndag 17 april 2011

heaven is a place in me

ljusrosa naglar, ont i halsen, kliande tuttar, SATC hela dagen. jag har kommit på en bra idé, och jag tänkte låta den ligga och gro lite tills jag vet vad jag ska göra med den. det är kul med idéer, särskilt bra sådana.

jag vill bli av med mitt blå hår. jag vill också ha en ny garderob. VAD ÄR VIKTIGAST?!?!? åh, jag kan ju svaret. but still!

lyssnar på Royal fingerbowl och njuter. ska kolla SATC senare och äta revbensspjäll ännu senare. gillar att mamma kommer förbi med mat till mig. det händer sällan, men när det händer är det Crème de la Crème-mat som gäller! C'EST NICE

fick en hel ananas också. det är fint att leva. ikväll ska jag gå och lägga mig i tid, för jag är trött och behöver min skönhetssömn, om inte annat så för att läka snabbare och bli vackrare! åååh vilken babe jag är! och jag står för det. puss!

-you're so ugly my dog's afraid of you

Inga kommentarer:

Yesterday