lördag 9 april 2011

oh no, I'm not in love. I'm just pretending.

har passat systerdöttrar i snart 9 timmar. känner mig smått vimmelkantig och ska strax ta mig neråt för att koka te, käka godis och kolla film. är antagligen uppe megasent, men ska försöka komma i säng någorlunda tidigt. we'll see 'bout that. saknar en snubbe och känner mig inte helt bekväm i ett stort hus med två små tjejer till sällskap. två små sovande tjejer, dessutom. man tycker plötsligt att alla ljud är läskiga och obehagliga och till och med att man enbart genom att skriva om rädslan gör den större och läskigare.

jag har tillbringat förmiddagen på ett av mina favoritställen i världen - biblioteket. Malmö stadsbibliotek är TO DIE FOR. älskar stället. det är stort och fullt av böcker. HALLÅ?! +att man kan låna filmer för ba 20 spänn. det är läckert. de har en massa bra filmer, särskilt fina franska och italienska. igår lånade jag Avatar och såg ihop med mamma. hon blev helt såld, precis som jag blev första gången jag såg den. magisk och full av sanningar. klart man blir förälskad.

jag saknar en snubbe och är fruktansvärt trött. går nog och lägger mig tidigare än planerat. ska ba typ se en film och mysa lite all by myself.. niiice. sleep tight.

-I was staring at the sky, just looking for a star to pray on or wish on or something like that

Inga kommentarer:

Yesterday