söndag 24 april 2011

gå på glöden

fuck me vad kluven jag är.

jag har tillbringat hela dagen hos storasyrran. vi har käkat, pysslat, varit i Köpenhamn och hämtat Josephine och Linda från Schweiz, käkat igen, lekt och snackat. är överdrivet mätt och känner mig olustig. och jag känner mig för första gången på väldigt länge lite äcklad av mig själv. det gör mig ledsen, för jag hatar naturligtvis att känna så. det är nog rätt tramsigt egentligen, men man kan ju inte hjälpa vad man känner. det är bara att ge mig själv en vänlig klapp på kinden och vänta på att det ska gå över.

ska kolla Gilmore girls och försöka få tag i David innan jag somnar. är sjukt trött och är öm i brösten. vill. ha. av. den. här. jävla. BHn. NU. natti.

-boom chica boom chica boom-chi bo-bo-ch!

Inga kommentarer:

Yesterday