söndag 10 april 2011

I like the way this is going

trött på å va en blue babe nu. vill bli dumb blonde igen. blondiner har faktiskt roligare. eller, jag har iaf det.

är trött och besviken efter dygnspassning av systerdöttrar. tjänade dåligt och sov 3,5 timmar. woopidoo. snart kommer iaf le dreadboy hit, och det blir najz. ska kolla Léon, käka mauda och mysa. lyssnar på blandband(fetaste, mysigaste, skönaste Spotify-listan) och planerar en dusch inom en snar framtid. funderar starkt på att göra något jag aldrig tidigare har funderat allvarligt på att faktiskt genomföra, särskilt med tanke på att mina nära och kära har påpekat att det låter som en bra idé som skulle passa mig som la hand i le handske. yup, I'm mysterious och skriver inget mer om det.

har så FETT mycket planer, mannen!!!!!! det blir överfett, det här. wowowowowow

fuck va trött jag är. har som sagt varit uppe halva natten och är dessutom helt utmattad efter intressanta, men känslomässigt påfrestande diskussioner och kommer däcka tidigt ikväll. måste ge mig själv order så att jag inte flummar bort tiden och glömmer bort vad jag ska göra. måla naglar+duscha. NU, KVINNA!

-I fought the law and I won

Inga kommentarer:

Yesterday