onsdag 20 april 2011

you have a good way of life, you don't listen to anything they say

jag har haft en oerhört trevlig eftermiddag med Elin. vi snackade om gamla kärlekar, brustna hjärtan och nya tuttar. kvällen tänkte jag tillbringa tittandes på min vackra KUK-tavla med påsk-inspirerade färger, käka en obefintlig varm macka(fett sugen och fett pank), kollandes på SATC och ännu senare mysandes med David. har sett fram emot det, det var för längesen jag blev piskad i ansiktet av hands dreads när han böjer sig åt mitt håll.

jag börjar tröttna på att vara tonåring. men vänta nu, det är jag ju inte längre! jag är ju 20! och jag bor själv. och har ett eget liv. och jag betalar mina egna räkningar, min egen hyra, min egen mat, mina egna kläder.. ja, jag står för det mesta i mitt liv. jag står för mina val och mina åsikter och min sexualitet och allt annat som kan tänkas vara oklart. bara så att alla är medvetna om det.

imorgon ska jag handla en klänning och ett par UTSÖKTA solglasögon, och sen ska jag käka en efterlängtad lunch med Tess! på kvällen blir det sill och sånt mys hos mamma. jag vet inte om jag ser fram emot det eller inte. det är nämligen rätt skönt att isolera sig emellanåt. men sill är ju gott..

nu ska jag laga middag. en delikat sådan. kärlek!

-man tror man känner en snubbe..

Inga kommentarer:

Yesterday