fredag 8 april 2011

that's not her way

har haft min systers ascoola blåvit-randiga T-shirt på mig ca 6 dagar i sträck nu. har inte duschat på typ två dagar och luktar nog inte så nice, men jag är vid gott mod! imorgon(idag) ska jag gå ner på stan(yes, gå), låna kurslitteratur på stadsbiblioteket, hooka en gratis kaffe, hänga, baka en kladdkaka och förhoppningsvis få användning för mina solglasögon. sen är det full fucking rulle i typ en vecka, med några långa pauser emellanåt. åh, ser fram emot dem. men full fucking rulle är också kul.

känner för en vit skjorta och blont hår igen. som tur är håller färgen på att blekas ur rätt snabbt, så snart är jag väl tillbaka i mina trygga bimbo-skor igen. tills dess får jag stå ut med alla nyfikna, stirrande blickar. idag tittade en förskole-tjej på mig som om hennes ögon skulle ploppa ur och hakan lossna. det osade barnskådespelare om henne.

näfan, klockan är kvart över 2. sleepy time, natti!

-yeah, she's alright. she knows who she is.

Inga kommentarer:

Yesterday