lördag 30 april 2011

I feel just like a child

har haft en bra och dålig dag. mina naglar ser ut som om jag har klippt ut små nagelformade bitar av himlen och klistrat fast på dem. löjligt snyggt. har varit med David större delen av dagen, sen åkte jag till mamma och hon lagade sjukt asfeta mackor till oss, och sen drog vi på picknick i Kungsparken. är nu mätt som fan och lyssnar på Veronica Maggio. har en härligt blekt silverblå färg på håret, crustnacke(as always) och känner mig som en snygg jävla punkfitta. yeah, helt OK beskrivning av mitt utseende atm.

var på helt SJUKT trevlig födelsedagsmiddag hos Tiny Tess igår. skönt folk och fett god veggo-mat. är rätt nöjd med mitt dygn ändå. nu tänkte jag tvätta håret och kolla Gilmore girls. intressant info för min enorma publik. kyzzez.

-everybody's got a little hole in the middle, everybody does a little dance with the devil

Inga kommentarer:

Yesterday