onsdag 13 april 2011

naked as a baby

jag kan inte sluta känna en tyngd över bröstet, en brännande känsla bakom ögonlocken och en gnagande fråga i mitt huvud. kalla fötter och matta ögon. måste sova snart. magen är full av bönsallad och kladdkaka. och saft. har haft två hektiska dagar med inskrivning på lasarettet, fotografering för Hannas PA och mys med David. missade såklart föreläsningen idag, vi är så jävla bra på att försova oss! somnade typ halv fem, vaknade halv ett och såg klart Die Welle. jag drog hem vid typ halv sex, stannade hos mamma och lånade ingredienser till kladdkaka. var hemma vid sju, bakade kladdkaka, käkade bönsallad, meckade ihop värsta queuen med typ Norah Jones och Royal fingerbowl, läste Elle och chillaxade. om ca 12 timmar ligger jag på ett operationsbord och flummar bort i drömmar medan snälla tant Kirurg plockar bort en bit av mig. det känns både sorgligt och befriande. sommaren kommer förhoppningsvis bli lätt efter det här. på så många vis.

och ja, jag älskar mig själv. och jag kommer älska mig själv lika mycket imorgon kväll. det här gör jag av fåfänga skäl lika mycket som för att jag inte vill ha ont i ryggen, nacken och axlarna för resten av livet. jag kommer att bli fin och smärtfri. hehe, whatta joke. men ja. jag kommer nog må rätt mycket bättre på många vis så fort jag har läkt.

nu ska jag borsta tänderna, läsa Harry och sova. ska upp halv sju imorgon. wish me luck.

-and it hurts my soul, cuz I can't let go

Inga kommentarer:

Yesterday