söndag 21 mars 2010

As mad as a hatter

Tjena. Babe och jag såg Alice in Underlandet igår. Jag skulle vilja kalla den "Tillbaka till Underlandet" eller "Tim Burton's Alice i Underlandet", men det kan jag tyvärr inte. Eller, kan och kan. Jag kan ju göra det för mig själv!
Hur som helst, den var verkligen.. särskild. Vacker och annorlunda och inte Burton-typisk som hans filmer brukar vara (DUH). Dessutom var den riktigt, riktigt bra!
Just nu kollar jag på How I met your mother, dricker te och väntar på att Mammut ska börja. Jag är trött, smutsig (hehehehhee) och därmed in need of a shower. Nu ska jag slappa framför tvn, och senare ska jag läsa ut Of Mice and Men, som faktiskt är fett bra! Tjolahopp!

-There is a place like no place on Earth. A land full of wonder, mystery and danger! Some say to survive it you need to be as mad as a hatter. Which luckily I am.

Inga kommentarer:

Yesterday