tisdag 30 mars 2010

Breakfast, hope and quoting

Jag har skypat med Mia och jag gråter nästan av lycka. Du får mig alltid att må så bra, älskling!
Nu tittar jag på Top model, och snart ska jag hoppa in i duschen och sen springa till bussen och pipa iväg till min syster i Ljunghusen! Hon och hennes man Anders ska nämligen bjuda på middag eftersom de har fint besök från Schweiz; Anders systerdöttrar Josephine och Linda som jag inte har träffat på 100 år. Fint som smör!
Sov så jäkla gott i natt. Det känns som om det var åååååratal sen, fast det var det väl inte. Men det känns så. SOM SAGT!!!!
Good day to you.

-
I like living. I have sometimes been wildly, despairingly, acutely miserable, racked with sorrow, but through it all I still know quite certainly that just to be alive is a grand thing.

Inga kommentarer:

Yesterday