onsdag 3 mars 2010

When you're with me, darling, I don't believe in anyone else. I'm so confused by you, I don't know what to do

TJOHOOOOO! Fan vad jag ljuger. Jag är ju deppig. HELLOOO?!?!?1+ liksom. Min fot sover också. Vad tusan? Nåja, jag lyssnar åtminstone på Scarlett Johansson och Pete Yorn! Det är vackert och gör mig glad!
Imorgon eller på fredag kommer Robert, och det ska bli så mysigt! På fredag ska vi dessutom se Alice i Underlandet i Ystad, och det ska bli skitroligt! 3D dessutom, HEHEHHE. FUCK I'm tired. Men jag måste plugga franska. Och äta sill och potatis. Och kolla FÖRSTA AVSNITTET PÅ ANDRA SÄSONGEN AV TRUE BLOOD IKVÄLL!!!!!!!!!!!! GRRR!!!!!!!! Jag har sett fram emot det här for AGES, och nu är det äntligen dags! Jag har sett det innan, men det spelar ingen roll, för jag kan se True Blood om och om och om igen.. happy as a clam.
Okej, nu tänker jag bli lite personlig. Så här är det va. Jag har en liten olycklig crush. Det är ingen big deal (HÖHÖHÖHÖHÖ MCDONALDS) eigentlich, för det är absolut inget jag vill satsa på (HAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA), men jag ville så gärna dela med mig av nyheten om min lilla hemliga, söta, olyckliga crush. Hihihi.
MEN WHATEVER YOU GUYS, jag har ju min grabb som jag får kyssa precis hur mycket jag vill. Typ. Nästan. Ibland vill han inte, men för det mesta är han så jäkla supergullig att jag svimmar (I really do hehehehheheheheh) och önskar att det förbli så här för all framtid.
Jag skulle vilja skriva lite om supersöta Elin. Det är sällan vi pratar irl, men när vi väl gör det har vi SÅ lajbans! Hon är dessutom riktigt rar och skriver peppande saker till mig. Det uppskattar jag. Jag vet att du läser det här, hjärtat, så jag ville bara tala om det. PUSSPUSSPUSSPUSS
Nu lyssnar jag på fröken Spektor. Hon suger inte, men hon är inte lika ball som Fiona Apple, WHOM I LOVE!!!!! Apple är nog lite av min all-time favourite. Diggar henne stenhårt. OCH hon är perfekt att lyssna på till frukost, som jag gjorde i morse. It was like OMG great.
Och jag undrar, jag. Vad sjutton ska jag ta mig till efter studenten? Jag vill göra ungefär typ ca en miljon saker, men det är antingen pengar eller tid som krånglar. FUCK OFF VUXENLIVET. Eller nej, gör inte det, förresten. Men ta mig inte med storm, be gentle with me.
Åh, suck. Nej, dags för ett bad. Sen ska jag koka potatis och käka den med senapssill och tomat (?). Anyways, see uuuuuuuuu!

-Don't blame me for your trouble.

1 kommentar:

elin sa...

men ååååh! Jag har nog en liten crush på dig! iaf när du skriver så sockerdrypande saker om jag! Blir alldeles varm i bröster ju! fining där!
Kom igen, du kan göra precis vad du vill, och det vet du nog! Vuxenlivet, here we come!

Yesterday