söndag 7 mars 2010

We're going to party, karamu, fiesta, forever

80's i högtalarna och godis i käften, I like! Det är skönt som fan att vara för sig själv ibland. Jag är det ganska mycket, men det är okej. Jag trivs ruskigt bra i mitt eget sällskap. Jag kan göra vad jag vill utan att behöva ta hänsyn till vad någon annan i sällskapet vill - det är ju bara jag i sällskapet! Utmärkt ju!
Trots att jag trivs bra själv, tycker jag att det börjar det blir dags för Robert att komma hem. Jag har suttit ensam på mitt rum i ungefär sex timmar! Det är trist. Tur att pappa är hemma, annars hade jag nog blivit lite knäpp.
MEN LIKSOM OMG YEAH orkar faktiskt inte mer nu. Ska nog surfa runt en stund och sedan läsa. Läsa läsa läsa läsa. Läsa är livet. Yeah.

-Sleep, how I loath those slices of death.

1 kommentar:

elin sa...

eller hur! SÅ är det! Och du ser ju mina kommentarer, de känner sig träffade och inte så glada av mitt inlägg. Det är inte de det handlar om, det är ju själva festandet! Betygen ja! festen nej!
åh, det är så skönt att ha dig, för jag känner inte mig så konstig då, haha!
PUSS BABY!

Yesterday