onsdag 24 mars 2010

Good times

ÖÖÖÖEEEE kollar på Family guy och de är så äckliga! HAhHAHHAHAHAHAH GROOOOSS!
Jag är glad för det börjar se ljust ut i framtiden, yeeehoooo! Måste sluta stressa så jäkla mycket, så kommer allt sluta bra till slut. Så är det!
Jag är JÄTTEgodissugen. Liksom, skitsugen. Tänk en stor påse Ahlgrens bilar, eller Gott & blandat. Fuck, I'm geeky och förbannat uttråkad när jag börjar skriva om vilket godis jag är sugen på. Suck!
Imorgon ska jag in till mamma i Malmö och få pedikyr! Sen blir det mys! TIHI! Och på fredag ska jag och Robert till hans mamma i Blekinges djupa skogar, det ska bli supermysigt! Det ser jag oerhört mycket fram emot. Men nu måste jag äta något, för jag är så godissugen att jag misstänker att undertryckt hunger ligger bakom det. So long!

-Peek-a-boo!

Inga kommentarer:

Yesterday