söndag 14 mars 2010

Black black black tears

Trött och förvirrad, som vanligt these days. Lyssnar på Edward Sharpe and the Magnetic Zeros och andra godingar och deppar lite. Jag har haft en bra dag, och en bra helg över huvud taget. Jag har spenderat den hos mamma, och vi har haft (mest) mysigt. Igår hämtade vi en tv hos mammas vän i Helsingborg, sen åt vi middag hos min kusin och hans familj som också bor i Malmö. Vi åt stark, god middag och ett stort fruktfat med glass till efterrätt. Det var jättetrevligt, och det slutade med att alla somnade i soffan framför Sherlock Holmes. Ganska härligt.
Idag tog vi bilen till Skanör, där vi promenerade i 1,5 timme. Vi träffade våra gamla grannar Åke och Inka. Det är alltid lika trevliga och roliga och jag saknar dem hemskt mycket för de är de härligaste människor som finns! Åke är och förblir Petsson för mig, I dunno why. På tal om dunno så händer det snart roliga grejer, AND I'M SUPERSYKED!!
Efter promenaden åkte vi hem till Johans familj, där vi träffade hans päron och hans lillebror Martin som jag inte hade träffat på hundra år. Jättekul! Efter några timmar drog vi hemåt, och sen fick jag skjuts till Sjöbo av Didrik och Hanna. Väl hemma fick jag både jättetråkiga och wonderful news, och nu sitter jag här och fuckar upp mitt liv framför en datorskärm. Det blev schnitzel till middag.

-Revenge may be wicked, but it's perfectly natural.

1 kommentar:

elin sa...

fina. Vi ska planera stora äventyr, du&jag!

Yesterday