lördag 6 mars 2010

Oh father

AWW MAHHH GAHHHD!!!!! Äntligen klar med EN uppsats! Skrev om Skanör och Falsterbo, jag blev ganska nöjd faktiskt. MAN, hemma på en lördag och studerar. Hm. Det känns faktiskt riktigt bra. För att följa i Elins fotspår; åt helvete med fest och sprit. Jag stannar hellre hemma och pluggar (obviously). Dessutom kommer min grabb hem npgon gång framåt småtimmarna, och det finns inget härligare än att somna bredvid honom. MMMMM!
FY FÖR BÖVELEN vad ont i armarna jag har! Jag har liksom ont i armvecken (?) HAHAHHAHAHA! Jag passade Matilda igår, och var tvungen att bära den lilla nätta (erhm) skrikande ungen en rätt bra bit vilket ledde till mina stackars ömmande armar! AJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJ. Anyways, hon lugnade ner sig ett par hekton när jag sa att det flög en osynlig drake över himlen och att snubben som klippte bort grenar ur trädet var en trollkarl som tillverkade trollstavar till alla sina barn. Sen kom en svartmålad brud med hår som en misskött sopborste. Hon blev en perfekt häxa. Sen fikade vi cashewnötter och lyssnade på Beatles, och Matilda berättade att hon skulle gifta sig med Askungen och Vilma skulle gifta sig med drottningen. Sen skulle de bo i Gula rummet allesammans. Fast sen ångrade hon sig och sa att hon ville gifta sig med prinsen, men det gick inte Vilma med på. Hon sa att prinsen har en lillebror som Matilda kan få gifta sig med, så att Vilma kan ta prinsen själv. Sneaky. Men Matilda verkade nöjd. Hur som helst börjar jag misstänka att deras mamma smyger ner LCD i deras morgonte..
Nä, skämt åsido, det gör hon inte. Men armarna gör verkligen ont. OOOOLALALLALALLA om jag orkar ska jag färga håret ikväll. Ärligt talat är jag såhääääääär trött, och skulle helst vilja sova, men jag vill vänta på Robert, men han kommer hem vid tre-fyra.. fy fan vilken segt inlägg. I better fuck off. Tjaaaaaaa....

-That's a good fiancé.

Inga kommentarer:

Yesterday