lördag 27 mars 2010

Yup!

HEEEEJ. Jag är trött och har ont i huvudet och ser ut som en kola. DEN DU!
Babe och jag är hos hans mamma i Blekinge, och vi har en bitchin' time! Om en stund ska vi se Punch-drunk love. Till middag fick vi thai-fiskgryta med nudlar, det var smarrigt! Dessutom har jag studerat franska, och jag kände mig riktigt redig när jag läste femte kapitlet (och kom underfund med vad det handlade om) alldeles själv! Jag är cool som pluggar både fredag och lördag kväll. HELLOOOOO HIGH GRADES!!
Jag ser fram emot att börja mitt studentliv, men jag kommer verkligen sakna att plugga. Ibland är det faktiskt riktigt roligt, särskilt språk. Jag älskar språk! Förhoppningsvis kommer jag in på ett par kurser till hösten, så då får jag iallafall plugga lite. Klart jag kommer in, jag är ju fan coolaste bruden ever! And u know it.
Anyhow, jag avslutar med en bild på David Lynch och Isabella Rossellini. Coolers!

http://etceafins.files.wordpress.com/2009/04/david-lynch-e-isabella-rossellini1.jpg
-I AM NOT AN ANIMAL! I AM A HUMAN BEING!

1 kommentar:

Michelle sa...

cool bild det här var!

sv. oh tack så mycket! :) ja, Zumba är verklien roligt! ;D

Yesterday