torsdag 4 mars 2010

I feel your fist and I know it's out of love

OMFG ANTONY AND THE JOHNSONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag har jag, tro'tt eller ej, tränat på Friskis med Oliv och Jenna. Det var, hör och häpna, riktigt skönt! Mina mantran var "snygga ben i kort klänning" och "schysst mage i bikini", typ. Rätt sköna mantran. Nu gäller det bara att jag maler dem när jag får syn på en smarrig kaka. Hehehehe.
Så just nu funderar jag på hur OMG-sexig jag kommer vara i sommar, HEHHEHE. You'll see. Jag ska rocka varenda strand jag sätter min vrålsexiga fot på. Suck on that, u mofo. Yeah.
ÅÅÅÅH imorgon ska jag och Robert se Shutter island i Malmö! Det skulle vara Alice i Underlandet i Ystad, men det blev lite fel där, såååå.. SHUTTER ISLAND I MALMÖ!!!!!!!!! JAAAAAAA!!!!!!!! MMMMM JUST DET!!! Och dessutom ska jag passa Matilda en liten stund imorgon. Hon är busig och pappig, men det ska nog gå bra. Hon är ju förutom det även förbaskat söt!
Och nu är det duschdags, sen ska jag laga potatis med sill (AGAIN) och kolla Snygg, sexig och singel med Oliv. OM vi hinner, för vi får ju inte missa Vampire diaries, den största ripoffen på Twilight och True Blood everrrrrrr! TOODELOO!

-She came in through the bathroom window.

Inga kommentarer:

Yesterday