tisdag 16 mars 2010

Kiss my name

FUCK THIS.
Jag önskar att ingen kunde läsa det här. Nu kan alla det, så fuck it. Ikväll ska jag:
träna mina muskler
kolla DH och Cougar town
dricka en stor kopp te
färga ögonbrynen
läsa Of Mice and Men (FINALLY!!!!)
lyssna på BRA musik
vara glad! för det förtjänar jag.

JAG ÄR SJUKT TRÖTT! Dags att börja lägga sig i tid, för sjutton! Jag är alltid trött, och somnar alltid 01.30. FUCK THAT! Jag är för övrigt fullt medveten om mitt överdrivna "fuckande" (HEHE) och det får ni fan ta idag.
Jag tycker att jag gör ett fett bra jobb på gymmet. Idag var jag faktiskt jättetrött, så jag struntade i det, men imorgon och på torsdag ska jag på det igen! COOLERS! Det kommer bli så jävla ball i sommar när jag rockar Hemliga destinationens gator så jääävla hårt i jeansshorts och höga klackar! OA OA!

Home is wherever I'm with you,
och jag älskar ditt skratt så mycket

-Jade?
-Alexander.
-Do you remember that day you fel outta my window?
-I sure do, you came jumping out after me.
-Well, you fell on the concrete, nearly broke your ass, you were bleeding all over the place and I rushed you out to the hospital, you remember that?
-Yes I do.
-Well there's something I never told you about that night.
-What didn't you tell me?
-While you were sitting in the backseat smoking a cigarette you thought was gonna be your last, I was falling deep, deeply in love with you, and I never told you til just now.

1 kommentar:

Panicroom sa...

"Home" har en av de finaste texterna som någonsin skrivits.

Yesterday