måndag 22 mars 2010

Home

Jag är trött, saknar Robert och lyssnar på Edward Sharpe and the Magnetic Zeros och Lonely Island om vartannat. Hahahahah Lonely Island är så jävla feta! Natalie's rap, min favvo-pepplåt of all times!
Jag var ute en sväng innan också. Vädret är underbart, kallt men klart och härligt. Vår vår vår, nästan all snö har smält bort! MMMM, jag blir alldeles salig av lycka! Wehooo nu är jag skithungrig, och pappa segar med käket. Ikväll blir det kycklig och räkor! MUMS FILLIBABBA som vi sa på min tid.
Jag har faktiskt varit riktigt pillig idag, jag gjorde nämligen egen müsli på nötter, flingor, honung och torkade bär och frukter. Muuuums, det kommer bli fett på filen. Dags att logga av, friends and fiends. Howdy!

-Now what the hell ya suppose is eatin' them two guys?

Inga kommentarer:

Yesterday