onsdag 28 april 2010

The breaking of the Fellowship

Och på tal om fellows; JAG ÄLSKAR MIN VÄNNER för att de är sig själva, för att de är ärliga och för att de älskar mig precis som jag är! Tack för att ni älskar er själva så pass mycket att ni kan släppa in mig i era liv. Jag älskar, älskar, älskar er!
På tal om att älska sig själv, ska jag minsann belöna mig (när jag har pluggat och fått finfina betyg. Eller nåt) genom att köpa ett par skyyyyhöga klackar! De jag har ramlar jag och bryter benen av mig i, så jag ska investera i ett par kilklackar. Eller, det är faktiskt så att min älskade pojkvän är så snäll och rar att han vill köpa ett par till mig i studentpresent. Världens goaste kille alltså! Men vi får se hur det blir med det där.
På tal om studenten måste jag snart sy upp min studentklänning. Den är urläcker! Småblommig, djup urringning i ryggen och en stor rosett där bak! URFIN! Jag längtar tills jag får svassa runt i den med blonda lockar och rött läppstift i sommar. Som en annan donna från den amerikanska Södern.. i'm such a babe.
Och på tal om babe måste jag snart träffa Max (han är en babe, därav paralellen. HEHHEHEHEH baby Bob du är fortfarande min baby HEHEHHE ofc HEHEH love u) så att vi kan supa ner oss på rödvin och gagga oss igenom natten! Nääää, ba skojar. Vi ska dricka te och käka kakor. Kanske se en Disney-film. Ba mysa, liksom. YOHO, that's ze spirit! Yup. Vi kör på childhood style, Max och jag.
Och på tal om mys så längtar jag helt sjukt mycket efter min baby! (Robert alltså. HEHEHHHE) På fredag ska vi klippa och redigera film och såklart fira VALBORG! Alltså, kolla film och äta en massa skräp. Gyttgyttgytt! Nu ska jag duscha, läsa och slagga. Och snacka med babe. Kanske inte riktigt i den ordningen, men u get it. Peace!

-Let go of me.

Inga kommentarer: