onsdag 7 april 2010

You'll be in my heart, no matter what they say

Avundsjuk och önskar att saker och ting vore annorlunda.

Varför varför varför
är vi som vi är
och inte som dem?
De klarar allt
utan att ens försöka för
det är så självklart
för dem
De trivs
tillsammans
köper vardagsliv
tillsammans
lagar mat
och
ser en film
tillsammans
Men vi
vi sitter ensamma
fundersamma
på var sitt håll
och undrar om det någonsin
kommer bli likadant
som
för dem
-och ont gör det också.


Jag har kollat True blood och ska nu smörja in mig och lägga mig i sängen och läsa Harry. Det är nog fan ta mig min favoritsysselsättning. Och BTW, mami har hittat ett jubb till mig! Så förhoppningsvis börjar jag snart knega. Nu ska jag väcka pappa, för han snarkar i soffan, och snarkningar ligger på topp 5 på min lista över störande ljud. Toodles!

-But all of 'em put together ain't half as bad as if you do it to a vampire. Or to a dude. Or a vampire dude. That's like creme de la creme sin. There ain't no repentance for that!

Inga kommentarer: