söndag 25 april 2010

Robert.

Jag ångrade mig. Jag kan inte bara gå och lägga mig när jag vet att min baby kan komma intravandes när som helst! NÄR JAG SOVER OCKSÅ! Då missar jag ju allt det roliga. Hej vart fan har du varit get in here-pussen, spelar ingen roll att du inte ringde på x antal timmar love u anyways-pussen, mysa en massa och glad att jag har dig-pussen och så självklart oj vi vände oss rygg-mot-rygg för tidigt och nu kom vi på att vi ska godnatt-pussas så vi böjer oss dubbla baklänges för att få till en godnatt-puss godnatt-pussen. Oh no. Det vill jag inte missa.
FUCK va du är mysig. Du är ju helt off, men alltså.. du är så jävla mysig. Ibland (oftast) vill jag bara ta dig i handen och springa till skogs. Du vet, sådär. Bo i en stuga och bara vara du och jag och hundratals bra filmer. Vi kunde se Léon och Avatar varje kväll, och aldrig tröttna. Och vi skulle ha varandra. Du är så annorlunda och ditt tänk gör mig vansinnig och djupsinnig och du får mig att se mycket, mycket längre än min lilla trubbiga näsa räcker.

Inga kommentarer: