måndag 26 april 2010

Going to battle

Jag ska fan rensa garderoben. Jag ska slänga mina fula, tre nummer för stora gubbskor, alla håliga strumpor och strumpbyxor med maskor, alla urtvättade linnen, alla byxor som tappat formen och över huvud taget alla kläder som inte smickrar min figur. Börjar vänja mig vid att jag har en fyllig kropp med ordentliga former. Den är ju trots allt proportionerlig och fin. Men seriöst Gud, var du tvungen att ge mig så stora tuttar? Jag antar att man inte kan vara nöjd med allt. Och jag vet vad folk brukar säga till mig när jag gnäller över mina stora bröst, "ge lite till mig!" "du ska vara glad över att de är stora, då kan du ha urringat" och blablALABLABLAA WTF MENAR NI??!?!? Jag skulle se ut som en HORA om jag hade urringat, jag hittar INGEN bh som passar (såvida jag inte vill se ut som en gammal kärring. det vill jag inte), bikinis och baddräkter ska vi inte ens gå in på och jag kan inte ha hälften av alla sorters plagg jag skulle vilja ha på mig, för de sitter för konstigt!! Fuck!! Jag blir så irriterad över att folk på allvar tycker att jag gnäller, så jag var tvungen att uttrycka varför jag blir så frustrerad. Det här är mitt enda stora kroppskomplex. Låt mig ha det, för helvete.
Anywho. Lyssnar på Alice i Underlandet-soundtracket och ska strax plugga nutida konst. Baby har åkt hem, och jag deppar. Vi syns inte förrän om några veckor. Deppigt som fan. Ikväll ska pappa grilla till oss, och klockan åtta är det TOP MODEL!! Woooohoo!
Jag är på dåligt humör, för att jag är stressad. När stressen försvinner blir jag glad. Ett minus ett är noll. Så borde det vara. Men nutida konst nu, så tja.

-Some pretty mama better get this black snake soon

1 kommentar:

Julia sa...

Eller hur är det! :D
Allt bra med dig eller?