söndag 4 april 2010

You are my sister and I love you

Och det vet du.
Noomi Rapace är gränslöst vacker. Och film är det bästa jag vet! Spela, skriva, producera, RUBBET! Jag filmar min pjäs istället för att spela upp den som en pjäs (pga tidsbrist), så jag tog Martin och Robert till hjälp att spela in lite idag. Det gick sådär, för det var riktigt kasst väder, men det för inget för det var superkul! Jag ÄLSKAR film! Jag kan frysa, ha ont och offra mig lite hur som helst, bara slutproduktionen blir bra. För film är det absolut roligaste jag vet och det enda jag kan tänka mig att arbeta med i framtiden. Kom ihåg det nu.
Mami och jag är äntligen hemma efter en galen eftermiddag. Var hos storasyrran med familj, de är lite galna så nu är vi trötta och ska kolla film och käka tomat. Imorgon ska vi käka lunch hos mormor, och på kvällen ska jag mysa och klippa film med Robert. Super! Toodles!

-Love is a many splendid thing. Love lift us up where we belong, all you need is love!

Inga kommentarer: