torsdag 29 april 2010

Every night I tell myself " I am the cosmos, I am the wind"

'CAUSE I FREAKING AM!
Har haft skönt Jossanhäng typ hela dagen. Hon är asball! Vi gled i Ystad lite med hennes vän Daniella (?) och sen tog vi varsin burgare och hängde en stund på Max innan vi blev upplockade av Tobbe som tog oss till Bo Ohlsson (YEEHAAA!!). Där köpte de presenter och annat gött och jag köpte hårfärg (guldblonda slingor. det blev rätt tufft! men lite orange i luggen. seeegt), en parfym (JAG VET, parfym från BO OHLSSON, liksom hallå, vad tänkte jag på?!?!?! Men den doftade precis som min gamla favoritparfym som inte säljs längre!! Jag är nostalgiker, deal with it. Om någon nu bryr sig, ahhahahahahahha) och en kinderkaka som slank ner innan vi ens hunnit lämna parkeringen. Sen ångrade jag att jag inte köpte pimpim. MÄÄÄ.
Men hallå och sådär va. Imorgon ska Robban och jag till Tobbe och Jossan och fira valborg. Det blev en massa ändrade planer, men det blir nog kul. -EH JA, DET BLIR DET!! (Ta inte illa upp, älskade Elin! Det blev lite hastigt och lustigt, du vet som det blir ibland. Du är så fiiiiiin, och vi ska ha vår myskväll ASAP! Pusspusspuss)
OM BARA NÅGRA TIMMAR ÄR ROBERT HÄR HEMMA HOS MIG *FÅNLER*. So happy I could diiiiie, but I don't want to, 'cause I'll miss the fuuuun, oh yeeaahhh..
Men anyways. Idag åt jag breakfast for supper för andra gången den här veckan. Jag är så särskild. Mitt facebook fuckar med min hjärna. Lite jubbigt, för när mitt tålamod tog slut skrev jag in "VAFAN" som status, bara för att jag var sur (behöver jag lägga till att jag inte svär på fejjan?) Självklart fastnade det där och jag får inte bort det. LIKSOM VAFAN?!?!
Anywho. Gösta och de andra mjaukatterna är sååå söta och ulliga och gosiga! Mjaumjaumjau säger det. Mjaumjaumjau. Nej fy, märks att jag börjar bli trött. Nu ska jag göra mig i ordning och lägga mig i bingen och läsa tills Robert kommer. Längtar efter hans värmande ord och närhet. Min baby är så mysig. Och jag är så lycklig nowadays! HAPPY KID!

-Everybody's bitching, there's nothing on the radio

1 kommentar:

elin sa...

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKLING! ingen fara, du vet! PUUUUUUUUUSS