tisdag 27 april 2010

Kids, seriously

Jag har haft en märklig dag. Seg och konstig.. men jag hade en superbra engelskalektion, vilket är skitkul, eftersom det är mitt favoritämne! Jag fick tillbaka två uppgifter med A på båda, och sen fick jag se ett prov vi hade gjort. MVG-gränsen gick på 64. TRO FAN ATT JAG HADE 63,5!!! SÅ ÄCKLIGT JÄVLA NÄRA!!!!! Och det värsta är att jag hade stirrat mig blind på ett par uppgifter som jag fick fel på, men när jag tittade på dem idag så var det så självklart vilka svaren var! SÅ FUCKING UPSETTING!! Men nog om det. Nu tänkte jag laga macka med smoothie. Jag har varit ute på stranden en sväng och dansat lite i till Single ladies i solnedgången. Folk tittade lite, men vad gör det? Jag var så glad och full av energi! Superfin träning, dessutom. HEHEHHEHE
OCH OM BARA NÅGRA VECKOR KOMMER MISEN HEEEEEM! I miss u so much, giirrrrrl! Vi ska dansa häcken av oss på min student och vi ska ha DEN BÄSTA SOMMAREN EVER!!!!!! Kom hem nu så jag får hålla om dig, babe! LOVE U!

-Youth cannot know how age thinks and feels, but old men are guilty if they forget what it was to be young.
(Favoritcitat, alla kategorier. Om det nu finns några sådana inom citat)

1 kommentar:

Julia sa...

SV; Okej härligt, härligt! Allt är fint med mig också ska du se :)